lördag 11 december 2010

Opera från Metropolitan.

Hej kära läsare. Vill bara kika in här en snabbis och berätta att ikväll ska jag och kören gå och se på direktsänd Opera från Metropolitan i New York. Det är Don Carlos som ska visas. Det ska bli kul, men ack så långt. Alltihopa håller på i 4 timmar och 46 minuter. Självklart med några pauser.
Innan ska vi hem till M i kören, hon bjuder på middag. Ska bli trevligt.

Så jag ska strax börja klä på mig och så. Imorrn blir det oxå nästan heldag med kören igen för vi ska ha Lucia konsert kl 16. I Ljusets Kyrka, så ni som bor här i närheten - kom vettja. Jätte fina julsånger och barnkören ska vara med oxå, så sött :)

För övrigt kan jag varken säga bu eller bä. Ang mitt mående alltså. Jag är i nått mellanläge för jag har lixom inte tid att känna efter, på gott och ont. Men jag ser mycket fram emot julen. Nu har jag fått upp ALLT pyntet. Tom julgranen... Vart riktigt nice.

Hoppas allt e bra med er!

HUGS `N KISSES ♥

Inga kommentarer: