fredag 23 april 2010

Hmm

Det är nog nått fel på mig. Jag kunde inte sova så jag gick upp o tog en cigg o nu har jag fastnat här, med tron om att jag skulle lyckas fixa en egen design - men nää då. Får nog snällt vänta tills min syster har tid att hjälpa mig.

Men om Du som läsare ev ser detta och du vet hur man fixar in en header så får Du jätte gärna förklara för mig.

Imorrn blir en lååång och tuff dag- Kl 12.30 åker jag till Induvidual terapin med Dr Peder, jag slutar ca 14.45 och då ska jag i princip bara byta rum för då har jag tid hos min Doktor där, asså min "riktiga" doktor där, Anna. Peder är ju oxå läkare (psykdoktor) men jag har honom i induv terapin.

När jag e klara med BÅDA doktorerna, åker jag hem igen mot maxi för att handla lite things. Ska äntligen iväg på lite paaartyyyy nu i helgen. Ser jag mycket fram emot. Det skulle även vara lite kul att träffa nån snygg och trevlig kille där, hm jag har nog kommit över mitt ex nu, frågan e bara när han ska kunna släppa taget om mig.

Tänkte att jag kan visa lite bilder för er :)


Jag 5 år gammal...! Och det andra kortet är taget ungefär i mitten på dec 2009, hade skaffat min tung piercing ganska nyss då - jag var även inlagd på tvång(LPT) sep-januari 2009/2010 :P

Detta e då min lilla flicka Nova. Hon fyller 2 år den 21 maj. Jag har haft henne sen hon var 11 veckor gammal. Hon hade även en lilla syster, Nellie, men det som verkligen inte fick hända hände. Lilla Nellie var helt enkelt FÖR nyfiken på livet och det fick iaf jag inse den dagen när hon föll från 4-5 våningen...

Den 10 mars 2009 kl 14.29 tog hon sitt sista andetag och jag försöker verkligen tvinga mig själv att försöka inse att jag gjorde det som var bäst både för henne och mig. Men jag saknar henne så. Hon blev bara 9 månader.


R.I.P Nellie Kitty, Du finns kvar i våra hjärtan skruttan
♥♥♥


Skiiiit nu måste jag försöka sova!
Godnatt gott folk :)

Inga kommentarer: