lördag 24 april 2010

Minus 6,3 kg!

Hmm, a det duger men det e inte nog. Jag hade hoppats på att jag skulle lyckats gå ner de 10 kg det sas att någon hade gjort på denna diet. Iofs har jag 2 dagar till på mig innan tiden e slut, men jag tror knappast att jag kommer lyckas gå ner 3,7 kg på den korta tiden. Nää jag tror precis tvärtom att jag kommer gå upp nu eftersom jag ska festa lite idag, lite dricka och mer mat än jag egentligen tillåter mig att äta. Hmm men vad kan man göra.

Jag kunde verkligen inte somna igår, gick upp o rökte 2 ggr. Usch jobbigt. Nu sitter jag iaf här och dricker morgonens första kaffe. Funderar på om jag ska ta och klä på mig och gå ut i solen med lilla Nova. Vet att hon skulle gilla det :)

Mamma kommer hit senast kl 14.00. Undrar vad jag ska hitta på för mat att bjuda henne på. Får fråga henne vad hon e sugen på. Ska bli mysigt att få ha mamma lite för sig själv. Ja man behöver det ibland även om man är 24 år...


Ha en bra dag allihopa, ni får gärna lämna ett litet spår om ni har hittat hit, så jag vet att nån har hittat hit :)

PUUSS