lördag 15 maj 2010

Hello Bloggen :)

Ja, nu sitter jag här. Det har varit en bra dag måste jag säga. Först var jag hos mormor o hjälpte henne med en sak, sen kom mamma+ syster dit o vi fikade lite. Sen promenerade jag, mamma o syster till centrum för att köpa ett par saker. Sen hem till mig där jag hämtade Nova o vi var ute med henne en stund. Sen gick vi in till mig o drack ännu mera kaffe, he he. När mamma o syster åkte hem var jag konstigt nog skit trött så jag satte på en film o la mig i soffan. Sen plötsligt när det bara var nån minut kvar på filmen så fick jag nån slags energi och jag satte igång att storstäda, som jag egentligen hade planerat att göra imorrn. Men det e ju bara skönt att få det gjort. Så nu har jag precis tagit en lång o härlig dusch. Ska sätta på mig nått mysigt nu och bänka mig framför teven. Jag hade lite cravings efter sötsaker för en stund sedan men jag GER INTE efter, varje krona som jag kan spara ska jag göra, för vi SKA åka på semester i sommar. Och det kommer bli JÄTTE mysigt:)

Hoppas ni alla får en trevlig lördags kväll. Själv ska jag titta på sommarkrysset o senare en film på 3:an.

Puss & Kram



Gammal bild, ha ha, ignorera hur smutsiga mina balkongglas var :P

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Hallo, hallo! Javisst, det var ju Sommarkrysset igår - det missade jag. Attans! Skönt att du fick undan det du skulle göra idag, då får du koppla av och ladda inför kossorna i morgon! Kram!