torsdag 13 maj 2010

Ny design!

Jahapp, då har jag än en gång ändrat på blogg designen. Men jag måste säga att jag gillar denna :)

Vad händer idag då? Jo, min kära boendestödjare kommer om ca 1 timme. Då ska här städas. Hade egentligen inte tänkt att göra det idag, men när hon fråga kunde jag inte säga nej. Vem tackar nej till städ hjälp o sällskap :)

Annars händer det nog inget speciellt. Susana stannar nog här till kl 13. Vi har alltid så intressanta diskussioner på balkongen med kaffe o cigg så tiden bara flyger i väg. Hmm jag känner mig speedad, näst intill manisk. MEN den bipolära diagnosen jag fick när jag var 19 år stämmer INTE. Det har mina läkare idag fastställt, så detta e väl nån form av "vanlig upprymdhet".

Så nu ska väl jag ta och klä på mig nått, bädda sängen och förbereda inför städningen :)
Kanske kan vi ge oss på mina balkong glas dörrar oxå. De e smutsiga kan jag lova. Fick de den 2 december 2008 och jag har ALDRIG gjort rent de... Hmm bad me^^

Nova flikkan ligger här bredvid mej i soffan o ser alldeles drogad ut. He he. BTW, så ringde jag mormor för en stund sedan, ska hem till henne på lördag o hjälpa henne att få i en dammsugar påse. Undrar vilken gång i ordningen jag hjälper henne med just detta...111 gången säkert.

HA EN TOPPEN DAG ALLIHOPA!
Åhhhh jag kan knappt bärga mig inför måndagen då jag, mamma o lillasyster ska åka o titta på kosläpp. De söta galna kossorna som springer o hoppar o sparkar bakut av lycka för att få komma ut i hagen. Hihi. Vi ska ta med lite picknick. LCHF mackor med köttbullar o rödbetssallad och KAFFE!!! Åhh det ska bli sååå himla mysigt. Hoppas bara väder gudarna e på bra humör den dagen.


Kisses `N Hugs 
/Becka


Här e Nova en riktig liten bäbis, hon var ca 7 månader :) ♥♥♥

2 kommentarer:

Fläskdansen sa...

Åååå dudelidudelidudingen så söt man kan vara!!!

Det låter som om du har en bra dag idag. Ibland är man mer på topp än annars, och då får man passa på att göra sånt som man inte orkar annars.

Hoppas det går bra med städning och balkongglas och vad ni än hittar på.

Puss puss!

Fläskdansen sa...

PS Snygg design! Glömde skriva det i förra kommentaren!