onsdag 30 juni 2010

MALTA - imorrn kommer jag !!!

Yes, rubriken e sann. Imorrn åker jag till Malta med mamma ♥ Åh det ska bli super mysigt. Sola, bada, äta och dricka gott. Vårt hotellrum ska tydligen ha en egen liten balkong oxå :) Det e nog där vi kommer hamna imorrn kväll när vi har landat.  Hm, imorrn vid denna tid sitter jag på flygplanet. OMG - min dröm går i uppfyllelse. Kan inte beskriva hur glad jag är!

Strax efter kl 19 ikväll ska jag åka till Marie med Nova. Kommer sakna min lilla skrutta sååå mycket men vet att hon har det bra hos sin "extra mamma/gudmor", hihi :)

Kan iaf erkänna att jag börjar få rejält med resfeber nu...är alldeles skakig. Försöker slappna av, sitta ner. Men är för rastlös. Går och kollar packningen sådär var 10:e minut... Vill ha nått att göra men samtidigt inte. Hur jag ska kunna sova inatt undrar jag, men det löser sig nog.

Kom på att jag kanske borde äta nått? Jo, tror det behövs. Ska ta och värma lite köttfärsgryta jag har i frysen... Mm ska bli riktigt gott faktiskt.

Vill iaf säga HEJ DÅ till alla. Hoppas ni får en bra vecka - själv ska jag ha det ZUUUUPER :D



Puss & Kraaaaam ♥♥♥

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Puss gumman! Vi får det nice vet du! Och du... jag har balsam!!! :-)