måndag 26 april 2010

Det gick bra

Konserten igår gick bra, måste jag säga. Trots att jag var både bakis och skakis. Nyköpings kammar kör var väldigt proffsiga och det var jätte kul att få sjunga med de.

När jag kom hem sen efter kl 19.30, så var jag heeelt slut. Jag tittade på Wipeout och började även titta på Ballar av stål men jag bröt efter en stund och ställde mig i duschen. Åhh va underbart det var, kände mig såå äcklig med allt smink och så vidare.

Nu e det vardag igen med allt vad det innebär. Jag ska iväg på grupp terapin om ett tag och jag känner att jag egentligen bara skulle vilja stanna hemma, under mitt täcke. Och jag har en hel del att pyssla med när jag kommer hem sen oxå. Disk i stora lass som måste tas om hand, kläder som ligger lite överallt. Egentligen skulle jag väl kunna göra nått nu men jag pallar inte.

Men jag har iaf haft kul denna helg. Däremot är jag JÄVLIGT lessen över att jag har gått upp massor i vikt bara på de här 2 dagarna. FAN! Men jag räkade med det, åt lite av en smörgås igår för det var det enda de bjöd på innan konserten. Men nu e det nya HÅRDA tag.
Ägg står på menyn i dag iaf.

Jag hoppas allt e bra med er som läser iaf :)

KRAAM