tisdag 27 april 2010

Ledsen

Idag är jag ledsen. Idag känns allt blä. Jag känner mig extra olycklig, mest för att jag tänker på hur jävla lång väg kvar jag har innan jag går ner i vikt. Herregud, jag måste asså gå ner 10 kg bara för att komma till den vikten jag normalt var på tidigare - och redan då var jag gravt överviktig. FY FAAN FÖR MIG!

Jag känner bara för att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och stor böla. Tårarna är inte lång borta. Igår ville Dr Peder lägga in mig på psyk men jag vägrade. Never! Kan jag inte få klara mig hemma, bara en enda vår. Varje fucking j-la vår har jag blivit inlagd, ända sen jag var 17 år... Varje vår i 7 års tid...

















Nog om depp talk, idag ska jag hem till mamma och syster för att hjälpa till med en sak. Det är jag tacksam för, för jag vet inte vad jag hade gjort annars. Hoppat ur mitt eget skinn ligger nog närmast.

Nova går omkring här och skriker. Hon vill ut, jag borde ha gått ut med henne igår men det blev inte så. Och ännu är det för tidigt, och för tråkigt väder för att gå ut. Kanske går jag ut med henne lite senare om solen tittar fram.

Vad ska jag göra nu då? För en gångs skull känns det jobbigt att vara vaken såhär tidigt. Ikväll är det kör rep igen, som jag brukar se fram emot men idag känns det bara ångest fyllt. Det har blivit sån dålig stämmning i kören bara för att två idioter är med som inte kan ta en ton rätt. De vet ju inte ens vad vi sjunger, när vi sjunger. Åhhh jag e såå pissed off på dem. Varför ska de få förstöra för alla oss andra. Det e redan 3st som har valt att sluta pga de... Jag ska prata med Anna (körledare) efteråt ikväll och jag hoppas hon förstår och gör något åt det, för jag vill verkligen inte behöva sluta. Det är det roligaste som häder varje vecka, tills nu dåra...














Nää nu ska jag kika runt här på datan.

Ha d bra!