fredag 23 april 2010

Dumma iTunes eller dumma Becka??


Jag blir toookig, varför kan jag inte få bajs-itunes att funka, fattar inte vad jag gör för fel.

Ibland önskar jag verkligen att jag var ett data geni, men så e inte fallet.

Nu ska jag ta och diska lite (utan musik...) sen ska jag väl ta o äta nån frukost. Det blir mina 2 stekta ägg som vanligt.

Jag vet inte vad som händer, varför - men jag gillar det. Det är det enda jag kan kontrollera nu när allt annat inom mig är kaos. Det handlar om det. Det handlar endast om kontroll. Where is your willpower...liksom. Det som gör ont e att jag vet att det kommer ta sån lång tid innan jag når mitt mål, men jag försöker trösta mig med "bättre sent än aldrig". Men jag vill ha STORA resultat redan nu, inte om 2 månader. Fan hatar att jag inte har nått tålamod.

Jag har börjat en resa och inte vilken resa som helst. Vart jag hamnar vette fan men det blir i någon av ytterligheterna, helvetet eller himlen. Bara tiden kommer utvisa.

Kisses N´Hugs
/Becka

Inga kommentarer: