fredag 23 april 2010

Vad vill jag?

Har äntligen blivit klar med allt jag har haft att göra idag. Samtalen med både Dr Peder och Dr Anna gick bra. Blev mycket prat om inläggning, om ätstörningar, om min nuvarande svacka. Som alltid inträffar på våren... Sen åkte jag till Maxi o handlade. När jag sen stod utanför kom mammas vännina G och vi stod o snackade en stund. Mamma och hon har varit vänner ända sen jag var jätte liten så jag tycker mycket om henne.

När min taxi tillslut kom så åkte jag hem o pratade ganska på en gång med mamma i telefonen ang imorrn. Det ska bli såå kul att gå ut o sjunga karaoke imorrn men en annan av mammas vänninor, S.

Och jag kan stolt tala om att jag numera inte e "vaxnings oskuld", he he. Jag köpte för ett tag sen Veet Wax Stripes för jag har länge velat prova. Och visst gjorde det ont men man överlevde iaf. Den enda nackdelen är väl att det tog så lång tid innan man blev klar - över 1 timme. Men d kan väl kanske vara för att det var första gången jag gjorde det. Jag hoppas verkligen att det "håller" längre än det gör när man rakar. Då e det absolut värt den lilla smärta man känner. Vi får väl se.

Nu sitter jag i soffan o kollar på "Brottplats: USA". Senare e det dags för "Talang 2010". Men först ska jag skära upp lite paprika och gurka med citron peppar på (ja det e min middag). Och så ska jag sätta på lite nytt kaffe. Mmmm så gott.

Bye bye för nu...

Inga kommentarer: