torsdag 29 april 2010

Faaaan

Ja enligt MIG e detta då FAIL!!! Vet inte hur "det gick till" men plötsligt hade jag fått i mig relativt mycket smoothie (jordgubbar, turkisk yoghurt, röd mjölk och (nu kommer failet) - SOCKER. Faan faan faaaaan.

Aja, det hade väl kunnat vara värre men jag känner mig hemsk nu när jag kan gissa att detta kommer visa sig på vågen imorrn.

Det gick väl sådär hos Dr Peder, kanske inläggning nästa vecka? Jag vill inte men vad kan man göra - ljuga, hmm e inte så bra på det när det gäller mitt mående, iaf inte när jag sitter hos honom. Blev en del tårar iaf, usch hatar att gråta framför andra.

Nu har jag fixat lite bland min musik på datorn. Ska nog titta på DET OKÄNDA om en stund, sen kl 20 e det "The Forgotten" men jag kan inte bestämma mig om jag ska se den eller "CSI Miami". Aja.

Ska iaf bli jätte kul att åka o kolla på elden med syster imorrn. Hoppas det blir hyffsat väder, men regn är ju nästan ett måste på valborg. Ha ha jag blir så sentimental när de sjunger o grejjer... om de nu gör det där vi ska vara. Men d e mysigt iaf!

God Kväll på er :)

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Hej och godmorgon gumman! Tack för videon du skickade med "fisbubblorna" i badkaret! Kul!

Jobbigt att du är nere, hoppas verkligen att det vänder snart.

Idag ska vi ses! Det ska bli så mysigt!Då ska vi äta ÄGG, fast det inte är påsk... ;-)

Angående "failen" igår, så säger jag så här: Det hade kunnat vara MYCKET värre! Du är duktig!

Puss, puss!