torsdag 29 april 2010

Godmorgon























Hejsan allihopa :)

Jag vaknade vid 7.30 tiden. Var väldigt trött men gick upp ändå. Satte på kaffe, mmm det e det bästa på hela dagen, första koppen kaffe och en morgon cigg!!

Det känns lite jobbigt nu, med mitt socker sug alltså. Jag kände av det redan igår - den där tungheten som infinner sig när man längtar efter sin "drog" men ändå gör man ALLT för att inte falla för frestelsen. Det har ju gått så bra för mig, nästan för bra, för enkelt och jag har undrat varför det har gått så smärtfritt men nu är det jobbiga tillbaka. Vart jag än tittar är det med kakor, tårtor och eller godis. WHY???

MEN jag har inte gett upp ännu, jag ska grejja detta - semester med familjen i sommar är det som nu får mig att inte ge upp. Jag SKA och måste spara pengar till pass och ja allt vad semester innebär.

Idag ska jag iväg till MBT induvidual terapi med Dr Peder. Är lite nervös men det går nog säkert bra!

Jag ska ta och hoppa in i duschen sen och bädda sängen o fixa lite här hemma. Skulle väl egentligen behöva städa men det får jag göra när jag kommer hem sen...om jag orkar dvs!

Näää mer kaffe nu!

Bilder på min lilla tjej från promenaden igår!


















































Ha en toppen dag alla som läser!

Hugs `N Kisses
/Becka

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Fiiiiiiiiiiin!!! Mitt barnbarn! *stolt mormor*

Jag känner också av suget, och det är förfärligt. Men man får stålsätta sig, trycka i sig ännu mer ägg eller bacon och bara fokusera på det man ska göra. Inte utsätta sig för onödiga frestelser, utan hålla sig så långt från butiker och kiosker som möjligt.

Lycka till med allt. Älskar dig!