onsdag 12 maj 2010

Hej Folket!

Ja, här har ni mej! Nu ska jag strax gå ner för att åka till terapin. Det e exakt en vecka sen jag blev inlagd - och jag e redan utskriven. DET känns stort ska ni veta. Lite nervöst e det dock att möta allas blickar sen sist. Men det går nog bra hoppas jag. Jag åker direkt därifrån till Maxi sen. MÅSTE verkligen handla. Jag hoppas att jag klarar denna dag UTAN att svimma! Usch.

Nova är en riktig gaphals ska ni veta. Hon skriiikeeer att hon vill gå ut så jag ska försöka orka att gå ut med henne en sväng i eftermiddag. Det e ju underbart väder så det e ju bra!

 Nää nu tar jag mitt pick och pack och drar. Ha en toppen dag alla läsare

KRAM ♥

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Jag håller tummarna älskling! Hoppas verkligen det går bra på Maxi.

Och sen kan du gå ut i det fina vädret med lilla "cykelbyxan". Ta med dig en flaska vatten och sätt dig på en bänk i solen medan hon nosar omkring.

Önskar jag kunde hänga med er, men det får bli en annan dag.

P+K!