tisdag 11 maj 2010

Ett kort godnatt!

Ehh ja, vet egentligen inte vad jag ska skriva nu. Ville bara säga godnatt men framförallt ett STORT TACK till alla kommentarer jag har fått från er, ni ska veta hur glad jag blir! TACK ♥

Så vad har jag gjort för vettigt idag då. Haha, NOTHING. Var inte ens på kör repet, inte för att jag inte ville utan för denna j-la yrsel som jag e såå satans trött på nu.

MEN, imorrn e det nya tag igen. MBT-kurs, sen vidare till Ica Maxi o handla.

Jag har iaf tagit igen lite kvalitets-tid med min lilla flikka här hemma. Hon har i princip legat och sovit på mig i nästan 2 timmar och jag har klappat henne, kliat henne under hakan och bara njutit av att känna hennes närvaro, hennes lilla kroppsvärme, tänk - ett litet liv, i mina händer. JAG ÄLSKAR MIN KATT ♥, ingen kan påstå nått annat, MEN nu fick nog både hon och jag nog så hon la sig bredvid mig istället.

Jag ska faktiskt gå o ta min natt medicin nu och sen krypa ner i MIN säng, nej inga gnisslanden trånga o hårda sjukhussängar här inte... Åh det ska bli nice. Jag hoppas jag får sova gott inatt för det behöver jag. Hoppas Ni får sova gott oxå.
Vi hörs imorrn :)

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Jag hoppas verkligen att du sover gott nu när jag skriver detta. Jag ska alldeles strax krypa i säng, du vet hur det är när man varit igång sent på kvällen - man är uppe i varv och tröttheten kommer inte så fort som man önskar.

Jag såg av kommentarerna till förra inlägget att det är fler som tycker du ska ta det LUGNT!!! Och inte presa dig själv. Du är helt fantastisk som redan åstadkommit så mycket på så kort tid.

Nu väntar sommaren på oss och en mängd roliga grejer som vi ska göra och uppleva tillsammans.

Yr eller inte - du stödjer på mig och min rollator, och jag stödjer på dig och din lillsyrra, och hon stödjer på oss.

Tillsammans är vi oslagbara!

P+K!!!