söndag 2 maj 2010

Hello The World

Här kommer några bilder från de senaste dagarna:



























Och så några bilder från Medborgarplatsen yesterday!

De stod på stora trappan o pratade och sjöng!












Många kom med lite "udda" klädstilar, det flesta med nån röd nyans på men denna tjej hade en riktigt cool BLÅA kläder :)










Flaggor













Ung Vänster var på plats oxå :)
























Jag hade en VÄLDIGT bra dag. Politik KAN faktiskt vara väldigt kul och intressant, iaf när de pratar om de åsikter man själv har :)










Nu ska jag försöka vakna lite, vaknade strax innan kl 4 imorse. Jätte pigg, men nu börjar jag bli sömnig igen. Kanske kanske kryper ner under täcket en liten stund till. Jag dricker morgon kaffe iaf och nu e det iaf helt ljust ute.

Måste verkligen säga TACK, till min familj - för väldigt trevliga dagar. Det har varit så mysigt. Och tack för all mat och fika mamma :)

Syster, läste din blogg, det var inte meningen att du fick hålla paraplyet. Det bara blidde så när vi köpte kaffe osv och eftersom jag tog kort med den andra handen!!! Love U!

Kisses `N Hugs
/Becka

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Tack ska DU ha! Tack för trevliga dagar tillsammans. Nu ska vi inte vänta för länge med fortsättningen!
Kram, kram!