lördag 1 maj 2010

Wow, vilka dagar!!

Åhh jag e lite salig just nu. De två senaste dagarna har varit ganska fullbokade, men oj så trevligt jag har haft. Igår på Valborg åkte jag och min lillasyster iväg till Vårby stranden för att kolla på brasan. Det var en hel del olika grejjer som man kunde åka,köpa,äta osv osv. Men vi köpte ett varsitt Karameliserat Äpple (hade aldrig smakat det tidigare, det var LOVELY) och en kaffe. Vi kom dock liiite för tidigt så vi spenderade ganska många minuter på en bänk vid vattnet, men det var trevligt att vara med syster ♥


Idag har jag oxå varit med syster o mamma. Vi åkte in till Medborgarplatsen och lyssnade på Vänsterpartiet. Det var mycket trevligt och intressant. Uppskattade det MYCKET mer än jag trodde att jag skulle göra :)


Nu har jag duschat och ska bänka mig framför teven, eller kanske nån film som jag ännu inte sett. Bilder från dagarna kommer inom kort!


Kraaam allihopa!

1 kommentar:

Rakel sa...

Mysigt som bara fan idag, du borde bli kommunist.