tisdag 4 maj 2010

I panik ångestens klor.


Hej. Ja, idag har hitills varit en riktigt jobbig dag. Har/har haft en enorm panik ångest, hela f-ing dagen, och den vill inte försvinna. Flera gånger när jag gått till/från tvättstugan, centrum eller vart d nu var så har jag trott att "nu svimmar jag" eller "nu dör jag". Har haft ett enormt tryck över bröstet. Började redan igår kväll. Det sista jag minns e att jag tänkte att jag får en hjärt infarkt och dör nu - så jävla ont gjorde det. Har försökt ta hjälp av mina mediciner men den vill inte släppa taget. FAN!


Jag har iaf storstädat, tvättat, varit på blod prov på vc. Mm så jag har inte bara suttit o glott in i väggen trots denna jävla ångest. Jag undrar hur sjutton det ska gå på kör repet ikväll. Tänk om jag tuppar av där??!! Usch! Åker iaf dit 18.30. Nu om ca 15 minuter kommer Susana. Fast jag varken har ork eller lust att ta emot besök, men men. Ska sätta på lite kaffe strax.

Mmm, längtar efter i kväll när jag kommit hem och får krypa ner och gömma mig under täcket...
Kaffe var det, beställa FT och jag borde äta nått.

P.S mitt hår e inte FETT, det är BLÖTT!!

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Kära lilla hjärtat, varför sa du inget till mig? Tycker så synd om dig. Men du, en glad nyhet är i alla fall att "pruttlisorna" ska sluta i kören! Det får man väl säga grattis till?

Puss och kram, du är världens bästa!