onsdag 5 maj 2010

Jahapp...

Mmm, ny dag idag då. Varför går nätterna så fort? Det känns som att man precis lagt huvudet på kudden och sen ringer väckarklockan, ha ha. Aja...


















Idag ska jag iväg till MBT-kursen. Melllan 10.15-11.30. Sen åker jag hem, nästan bara för att vända. Ska åka till bibblan och möta en person som hjälper mig med mitt "projekt" som jag inte riktigt ännu vill tala om vad det e. Vissa av er som läser detta VET vad det e...
Sen ska jag iaf hem igen och då e jag "ledig" resten av dagen/kvällen.

Det var vägnings dag idag. Väger mig varannan dag numera. Vart lite besviken. Bara 0,3 kg sen i måndags. Varfööör bara så lite? aja bättre än plus iaf.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe, mmm. Ska väl ta o sätta lite fart snart med frukost och bäddning och klä på sig. Hmm vad sjutton ska jag ha på mig idag? Ska kolla vad det ska vara för väder idag.

Ha en bra dag allihopa  ♥

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Älskling, jag tänker på dig. Vill bara att du ska veta att jag finns här. Puss!