fredag 14 maj 2010

Jag lovar.


Mmm, lite sur e jag. Men jag har bara mig själv att skylla på. Jag glömde tydligen att stänga av alarmet på min mobil, så jag vaknar kl 8 av att nån skriker GOOODMOOORGOON SÖMNTUUTAAN. Fan va arg jag blev och inte kunde jag somna om heller så det var bara att gå upp. Ont i huvudet hade jag men det har gått över nästan nu för jag har hällt i mig morgon kaffe.


Jahapp, så what happens today? Jag och mamma ska åka till min terapuet på MBT. De erbjuder alltid nån av de närstående att få komma för att kanske ställa lite frågor eller så.  Få lite info vad terapin handlar om. Det e ju bra!

Sen kl 15 kommer Eugenia och då måste vi ner i källaren så jag kan hitta nått att sälja på loppisen den 29:e maj. Känns jobbigt, vet inte vart jag ska börja men det ordnar sig nog.

Nu tittar jag på Vakna med The Voice på kanal 5. Det e faktiskt bra. Intressant att lyssna på dem. Men nu ska jag ta lite mer kaffe.

Ha en bra dag allihopa :)

KRAM PÅ ER ♥

P.s Nu ska jag INTE ändra på designen på länge - JAG LOVAR! Ds

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Det ska bli spännande att träffa "Näcken" idag! :-)