torsdag 13 maj 2010

Skönt.

















Åhh, finns det nått skönare än att ta en varm dusch med en helt ny duschtvål man aldrig prövat innan och sen kliva ut och känna sig som en ny, mycket lättare människa. Sätta på sig sitt favorit nattlinne och bara andas in den underbara rena doften av dusch tvålen? Nej, jag tror inte det.
Ja, ni förstår ju säkert då vad jag precis gjort :P

Pratade med min syster förut och det var jätte kul att få höra hennes röst och jag kan inte hjälpa att jag saknar henne. Mycket. Jag älskar henne, världens bästa syster. Dock så kändes det lite jobbigt när vi pratade att mamma tydligen tyckte att hon pratade för högt. Det tyckte inte jag, men det e som det är. Jag hoppas min syster får sova hos mig snart igen. Då ska vi ha en mys-pys-kväll :)

Nu ska jag återgå till min lilla flicka här hemma, min Nova. Hon tigger om min uppmärksamhet, så jag ska pussa lite på henne. Hon e nyvaken och sådär extra varm och mysig. Ska borra in ansiktet i hennes päls som luktar trygghet och kärlek.

Är det inte fantastiskt att man kan känna så mycket kärlek för personer och djur på en och samma gång? Jag tycker det är mycket speciellt.
Man kan aldrig tala om för någon att man älskar de för många gånger.

Kisses `N Hugs
/Becka

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Kul att ni fick snacka lite igår. Den enda som lillsyrran verkligen vill PRATA med i telefon är du vännen.

Det var bara liiiiite svårt att höra vad de sa på TV:n, det var därför jag bad henne sänka rösten lite!

Puss!