måndag 17 maj 2010

Min sötnos är här!

Yes, ksn glatt tala om att jag har haft en väldigt givande dag. Imorse åkte jag mamma och syster till Berga och kollade på kosläppet där. Kossorna vart så glada så när de fick komma ut i hagen. Det var 3 filmteam där oxå från SVT och ett tag kändes det som om de bara filmade oss. Men som tur var kom vi inte med på Nyheterna kl 19.15 på svt1 där de visade repotaget. Puuhh :)

Sen när jag kom hem packade jag upp, man fick med sig kartonger med Ekologisk GRÖN Mjölk! Sen så gick jag mot centrum. Bla hämtade jag paket på macken, och hämtade meds på Apoteket. Vet ni vad paketet innehöll? MIN SÖTNOS!!

Så jag lät den ladda i nästan 4 timmar innan jag satte på den. Gick ut med min lilla flicka sålänge. Men nu har jag suttit med den i knät i ett par timmar, installerat allt som behövs. Och den är UNDERBAR! Jag älskar den redan. Denna kommer verkligen inspirera mig i mitt projekt :P

Nu ska jag strax kolla på CSI, sen ser jag fram emot att krypa till kojs. Imorrn blir en tuff dag med tandläkare, tvättstuga och kör rep!

Ha en bra kväll :)
KRAAAAM

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Åh så fin! Hoppas du får mycket kul med denna söta lilla manick! Kram!