tisdag 18 maj 2010

Pust och frust...

Hej bloggen!

Ville bara kika in här för en snabb uppdatering. Jag kom hem 10.45, såg att det fanns ledig tvätt tid redan kl 11 så det var bara att stuva ner smutstvätten o gå till den. Nu ska jag snart ner en sväng till för att lägga in det i torktumlaren. Åh vad jag önskar att jag hade egen tvätt maskin men men.

Ikväll ska jag till kören igen, vart borta 2 ggr nu, I miss it :)
Försöker dricka kaffe så jag vaknar, ögonlocken e sååå tunga och jäspningarna avlöser varandra. Är rädd att det slutar med "övertrötthet" vilket brukar resultera med insomnia till natten.

But Hey - I will Survive!

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Vi hade kul på kören igår hjärtat och det var SUPER att få sjunga tillsammans med er! Ser fram emot 6:e juni då det smäller! Puss!