söndag 2 maj 2010

Sova sova sova mera...

Skit fattar inte att jag har kunnat sova så himla mycket idag. Men jag har nog behövt det. Imorrn börjar vardagen igen med terapi och handling på schemat. Tänkte att jag åker bulle TILL terapin men åker komunalt hem sen, för då kan jag gå inom LIDL och köpa hem lite mjölk - typ bunkra, he he. Sitter och funderar på hur mat-intaget har varit idag (hitills). Ok, men hade kunnat vara bättre, det kan det ju alltid. Om jag tar bort den varma chokladen jag drack tidigare så hade jag varit nöjd, men men. Imorrn e en ny dag. Tänkte att jag ska börja käka lite bacon till äggen oxå, iaf en gång per dygn.

Jag satt på balkongen och solade en stund förut, det e den enda friska luften jag har fått idag. Jag som hade TÄNKT göra så mycket. Städa, gå promenad med Nova, skriva m.m... Blev inget av det. Istället spenderades större delen av dagen under täcket i sängen.

Jag kika in på IKEA.SE tidigare och såg att de har 2 modeller av rullgardiner till hyffsat pris (199 och 299 kr cirka) som antingen var mörkgrå eller svart. Måååste skaffa mig en sån nu till sommaren för jag står inte ut när jag vaknar och är dyng sur, blir så satans varmt eftersom  jag har morgon sol på sovrums sidan.

Nu ska jag försöka ta ett kraft tag här och diska lite.
Kl 20.00 - 22.00 är det Wipeout och Ballar av stål! Jjjjäääjj!

Good Night Everybody

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Ibland måste man bara få sova. Kroppen och själen reparerar som mest och som bäst då, så passa på när du kan hjärtat!

Du är och har varit otroligt duktig med maten. Ett litet, litet snedsteg ibland är inget att deppa över, utan man får se allt i sitt rätta sammanhang och helheten.

Puss, puss mitt hjärta!