måndag 3 maj 2010

Yes!

Yeeees, här har ni mig. Tänkte bara uppdatera lite. Om 20 minuter kommer min taxi. Ska åka till gruppterapin. Efter den, som slutar 11.45 åker jag bussen till Fittja och passar på att handla hem mjölk och ev lite annat på LIDL. När jag kommer tillbaka hit måste jag gå inom apoteket i centrum för att hämta mina mediciner. YES! Sen står promenad med Nova högst upp på listan, om jag inte måste däcka ett tag. Jag har sovit otroligt mycket det senaste dygnet men det behövdes nog.



Jag behöver veeerkligen städa här hemma men jag tar det imorrn då jag oxå har tvättstugan. Det får bli en städ och tvätta - dag!
Nää nu måste jag ta o samla ihop mig och mina saker. Ha en toppen måndag allihopa :)

Kisses `N Hugs
/Becka

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Vilka underbara bilder på dig! Det märks att du känner dig glad och positiv. Snygg blus!!! Den vill jag se på dig IRL också!

Hoppas allt går bra idag! Pöss!