söndag 23 maj 2010

Trevlig helg.

Hallojs alla vänner :) Tänkte bara uppdatera här lite kort. Jag har inte så mycket blogg-lust just nu men kan iaf berätta att det varit en mycket trevlig helg. Har varit hemma hos mamma lite,nice nice. Men det har varit riktigt äckel varmt ute, så jag måste erkänna att jag uppskattar det vädret som e idag, blåsigt regn o ganska grått. Annars blir det lixom för mycket av det goda, om man säger så.

Kan dock inte fatta att det snart redan är juni. Herregud, snart e det julafton igen, he he.

Imorrn e det ny vecka och det kommer oxå ganska välkommet. Lixom skönt med alla rutiner osv, dock blir det en ganska tuff vecka med IKEA, loppis i centrum och så ska jag SJÄLVKLART bjuda hem mamma o mormor den 30 maj då det e morsdag. Syster ska sova här natten innan så på söndagen ska vi laga mat och pyssla för att gratta "mammorna" i vår lilla familj. Ska bli så mysigt

Ikväll ser jag fram emot tv. Det bästa från wipeout och nån härligt kriminal serie typ Criminal Minds. Men jag startar med dubbel avsnitt av Ghost Whisperer på Tv400. Nice nice :P

Ha det gött allihopa ochni vet var jag finns om ni vill nått, det e bara att messa, ringa eller slänga in en kommentar här. Tänker på er ...

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Vi hade mysigt i helgen gumman! Det ska vi göra om flera gånger! Mera Nova och mera Enzo!!! Puss!