måndag 24 maj 2010

Hej hopp, gummisnopp!!!

Tjabba tjena hallå alla kära läsare. Tänkte kika in med en liten uppdatering om dagen. Jag och mamma var på IKEA i förmiddags. Bara för att köpa "tråkiga" måste-ha (inte VILL-HA) saker... Det jag köpte var:

  • En svart rullgardin till sovrummet
  • En stålvajer att spänna upp på balkongen
  • Flera meter svart tyg att hänga på vajern+krokar.
  • Batterier
 Ja så kul va det, ha ha. Nä men jag e jätte glad faktiskt över att jag äääntligen har fått köpa de här sakerna eftersom jag har velat det i över ett års tid.

Sen var det meningen att mamma o jag skulle rota lite i min källare men eftersom en IDIOT till chaufför strulade till det blev det för snävt om tid. Men jag har siktet inställt på att gå ner själv imorrn. Måste få upp lite saker till loppisen på lördag... Men sen hoppas jag att Eugenia kommer nån dag nu så hon kan hjälpa mig lite oxå, men det ordnar sig ;)

Nu ska jag slö titta lite på den UNDERBARA filmen DUM & DUMMARE på kanal 9. Älskar den, så rolig.

BTW, jag testade min webcam på min nya lilla rosa sötnos o gud va bra den är jämfört med den på min gamla laptop.

Bjuder på denna, garva inte ihjäl er. Det e så förstår ni att älskar man att sjunga har man vääldigt svårt att stå emot frestelsen ibland :)
Ha en fin kväll.

KRAM

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Så fint du sjunger älskling!

Och vilken puckad färdtjänstchaufför! Hoppas han får sparken, han ska då inte jobba med människor.

Vi får ta fler vändor till IKEA. Man hittar ju alltid något man "behöver", eller hur? ;-)

Puss!