måndag 31 maj 2010

Välkommen vardagen!

 Godmorgon alla :)
Måste verkligen säga att denna vecka är välkommen. Loppisen är över och det e skönt, det har lixom varit lite intensivt med all stress med att springa i källaren. Men det var kul, vi fick nästan allt sålt. Skit bra. Och även fast det regnade lite då o då så måste säga att det var både mysigt o kul att sitta där.

Syster sov över hos mig lördag till söndag. Vi kollade på film o sen Eurovision och för FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN så vann den låt jag hejjade på, TYSKLAND! Åhh jag kan inte sluta lyssna på den och sjunga med, så himla bra!!!

Idag e det dags för grupp terapi igen. Så nu måste jag ta o sätta lite fart här, om en timme måste jag gå. Men det har varit en intensiv men oxå kul helg. Igår bjöd jag mamma o mormor på morsdags middag. Det var mysigt.

Ha en bra dag.
PUSS

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Det var så trevligt i söndags. Tack så mycket, för både härlig uppvaktning, god mat och jättefina presenter! Puss!