torsdag 27 maj 2010

OMG, Inte bra, Becka...

HERREGUD asså, jag skäms enormt över att säga detta men jag vaknade kl 6. Sedan dess har jag suttit i soffan med datorn i knät och spelat Farmville & Country Life. FAN ASSÅ. 3 timmar... inte bra. Men mitt försvar e att det tar sån jäkla tid för det e så mycket grafik iaf på Farmville så det går sååå  s e g t. . .

Idag ska jag inte göra nått speciellt, försöka stimulera  Nova för jag vet att hon har ganska tråkigt. Ska ta o gå ut med henne senare:)

Hoppas ni får en bra dag- Puss

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Men du, jag kan OCKSÅ fastna i timmar med spel och underhållning på datorn. Det där går i perioder, och har jag bara tid så nog hamnar jag vid burken i långa stunder!

Jag tror vi behöver sånt här emellanåt. För en del funkar meditation och yoga bäst, men för mig är fåniga spel på datorn ett sätt att bara släppa alla bekymmer och inte tänka på något alls, bara koppla av.

Ha så kul med spelen och ha inte dåligt samvete! Det finns det som är värre! Puss, puss!