onsdag 9 juni 2010

Citat.

Det finns inget FÖRSÖKA, bara GÖRA eller INTE GÖRA!

önskar att jag kunde tänka så oxå...ibland iaf. Har inte bloggat på ett tag. Men allt rullar på i ganska bra fart måste jag säga. Jag går på min terapi, nu har kursen slutat (förra onsdagen) så nu har jag bara terapi 2ggr/vecka. Måndagar och fredagar. Lagom. Jag har nu åkt kommunalt i 1½ vecka. Bara åkt färdtjänst vid några enstaka tillfällen. Det känns skönt, känslan att vara vanlig - som alla andra.

Vi sjöng i kyrkan i söndags. Alla körer förutom en var med, asså här i Botkyrka. Dvs mammas kör oxå. Det gick bra och var lika kul som alltid. Hmm, ja idag var jag med på lillasysters skolavslutning. Herregud, kan inte förstå att den där lilla saken ska börja högstadiet efter sommaren. Var det inte nyss jag körde henne i ligg vagnen, fyllde hon inte 2 år igår? Ehh ja, tror ni fattar vad jag menar. Tiden går så satans fort...

Ser fram emot fredag. Då drar jag och min kör på Kör resa till Torsö (nära Mariestad). Vi ska bara sjunga och ha det trevligt. Gå på restaurang där de kommer ha Beatles kväll, åka båt ska vi oxå göra. Vi kommer hem på söndag eftermiddag o då hinner jag bara hem o landa i nån timme, sen bär det i väg till kyrkan igen för mamma o hennes kör ska ha konsert, och det vill jag inte missa. Mamma ska även sjunga solo, eller iaf ett stycke tillsammans med 3 andra korister, tenorer eller basar - minns ej, så det blir ju typ solo. Och jag älskar den sången... Det kommer bli toppen.

Just det. För en vecka sen hämtade jag mitt FÖRSTA PASS! Så nu smäller det snart. Det blir bara jag & mamma som åker. Synd att syrran inte kan följa med pga sin flygrädsla... Vi satsar på att komma iväg runt den 22 juni. Det lutar nog åt Grekland, men kan även bli Turkiet eller Malta - vi får se. Det ska bli så himla underbart att ligga på en vit strand med en stor drink i handen. Bara gå omkring o titta i lite roliga turist affärer osv. Ser verkligen fram emot detta. Vi kommer äga stället mamma!!! Visst?! :D

Idag sen jag kom hem ska jag erkänna vad jag har gjort - NADA. Och det e så satans skönt. Har lite film maraton här. Redan sett två filmer, he he. Men man behöver sånna här dagar oxå. Nu måste jag dessvärre resa mig från soffan för jag ska laga nått att käka, nödvändigt ont det där... Är så hungrig att jag mår illa...Not good. Min lilla flicka här hemma mår bra. Hon e min finaste ängel

Mot spisen.
KRAM



Söt kisse pisse...
OBS - bilden har ej något med texten att göra, tyckte bara att den var lite (hemsk) söt :P

Inga kommentarer: