torsdag 10 juni 2010

Svett, tårar & blod.

Eller njaa, bara det första iofs men men. OMG vikken dag det har varit. Hade tid hos Dr Peder idag men av olika anledningar kunde jag inte åka dit. Istället kom mamma kör kompis Gunnar till mig och hjälpte mig att få upp en rullgardin i sovrummet och vajern på balkongen. Det ingick borrning det var därför jag inte kunde göra det själv, äger ingen borr ännu :) Han var jätte duktig och så snäll, trots att han fick borra om då o då så gjorde han det bara. Åhh så snällt.

Sen fick jag en (väntad) behövlig överaskning med posten. Nämligen brev om att jag ska få 1500 kr från en fond jag sökt via kyrkan. Det ska betalas ut i juni så jag håller koll på saldot. Hur som helst går pengarna oavkortat till utlands semestern jag o mamma ska iväg på snart. Jag har sökt fond medel från ett par fler fonder så jag hoppas verkligen på nån mer summa, 1500 kr e inte mycket, men men - hellre d än inget :p


Så jag satt här i soffan o glodde på tv i bara underkläder (så satans varmt) o plötsligt kommer jag på att Susanna skulle komma idag. Tittade på klockan o insåg att hon skulle vara här NU. Så d var bara att klä på sig igen. O sen kom hon. Vi drack kaffe på ballen och sen hjälpte hon mig när jag klippte tyget jag skulle hänga upp på balkongen, så nu är det SKUGGIGT på min balkong - dvs man KAN andas.

Nu ska jag kolla på 1 timmes Brottsplats USA, sen e det hög tid för dusch och packning. Förr yeeeaaah - IMORRN DRAR VI PÅ KÖR RESA!!! WIIEEE :D

Får se om jag skriver nått innan jag åker imorrn men det lär visa sig. HA EN FIN KVÄLL ALLIHOPA.

KRAAAAAM
/bEcKaBuS

Inga kommentarer: