tisdag 15 juni 2010

Hello.

Hej hopp gummisnopp.

Har inte orkat blogga idag ännu, fast jag har velat. Igår kom iaf min älskade lillasyster till mig för att sova över. Hon var så snäll så när hon kom följde hon med mig till Expert i Kungens Kurva där jag skaffade en NY MOBIL. Yes yes. Avbetalningen på min gamla var betald och abonnemanget hade löpt ut så det var bara att välja en mobil - UTAN ATT BETALA ett öre :P Det blev iaf en Sony Ericsson T700 Shining Pink!
Hade hört mig för lite bland folk och de flesta tyckte att SE har de bästa mobilerna. Och jag ville INTE ha en ny Touch mobil, den jag hade innan nu (LG KP500) fick min syster av mig. Nää touch var nog inget för mig men jag tror nog att om man bara har tålamod lite längre så blir man nog lika bekväm med de. Jag sökte främst en relativt ENKEL MOBIL med hyffsad bra kamera, bra ljud och liten. Jag hade spanat på denna på nätet innan och var lite sugen på den. Så, när jag fick titta o känna på den IRL blev jag kär, he he.



Hmm, det e så skönt att kunna skriva sms fort igen :P

Hursomhelst, när vi kom hem satte vi igång en film som jag hade laddat ner. Många hade sagt att "den ska du INTE se, du kommer dööö av rädsla". Om nån säger så, så blir d tvärtom för mig - jag VAR TVUNGEN att se den. MEN som vanligt blev både jag o syster (som btw e skräckfilms älskare) REJÄLT BESVIKNA. Men men. Resten av kvällen pratade vi, drack kaffe, god läsk. Lagade lite käk och bara myste. Och idag kände vi att vi ville ha mer tid tillsammans så imorrn gör vi om det igen :) Asså att syster sover hos mig. Det så underbart att ha en syster. Och det blir roligare för varje år som går - det känns som att vi växer i kapp varandra. Hon e ju trots allt hela 12 år YNGRE ÄN MIG.



Nu ska jag softa lite vid dumburken.
Ha en fin kväll.

OBS ---> Jag nås nu ENDAST på mobilen då min hemtelefon har kukat ur helt :(

Inga kommentarer: