onsdag 16 juni 2010

Kvälls ångest.

Mmm, jobbigt värre. Har sluppit den ganska länge nu - men så fastnade en viss tanke och känsla i mig, och vipps så kom den som ett brev på posten. Fan asså. Kommer den någonsin försvinna för att aldrig komma tillbaka?



Idag har jag fått några saker gjort iaf. Haft tvättstugen, städat och rensat i källeren tillsammans med Eugenia. Det blev hela 6 SVARTA SOPSÄCKAR + EN KARTONG som jag slängde i soprummet. Så skönt. Nångång framöver ska vi gå igenom sakerna som e kvar nu o få lite "fint" där nere. Så jobbigt att den e så liten, max 10 kvm e den på - MAX!!!
Lite roligt var d iaf, för jag hittade massor av kläder som jag aldrig använt som jag kan ha nu. Fick upp en hel IKEA-KASSE med kläder som jag ska prova imorrn tänkte jag. Yes yes, kul.

Japp, för en stund sen fick jag även fart och gjorde rent kylskåpet. Och det behövdes kan jag säga - ehhum :P
Nu sitter jag o tittar på Brottsplats USA på Tv4 Fakta. Ikväll kl 21 på kanal 9 kommer filmen SKICKA VIDARE. Den rekomenderar jag ALLA att titta på, den är underbar - absolut en av mina favvisar.















Ska nog gå o lägga mig tidig dock, tror jag, känner att min kropp o min själ behöver sömn, speciellt eftersom jag somnade sent natten till idag.

Hoppas ni får en fin kväll.
PUSS

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Stackars du, hoppas ångesten gick över sen!

Jag såg att den där filmen skulle sändas igår, och jag tänkte se den, men har så fruktansvärt dålig mottagning på kanal 9 (analogt bara) och dessutom var jag så trött, så jag avstod.

Hoppas du mår bättre idag. Kul med alla kläderna i källaren! Puss puss!