tisdag 22 juni 2010

Skor.

Fan, måste få tag på ett par sköna sommar skor att ha på resan. Får nog fråga mormor om några fler kronor att låna. Vet att det finns billiga & sköna skor på Ica Maxi. Nää jag e ingen märkes nörd, bara det e skönt och relativt lätt att sätta på sig. Det e det enda kravet jag har på sommar-skor :)

Annars kanske jag kan hitta ett billigt par på Malta, man vet ju aldrig??

Idag har jag tvättat, tråkigt när det e fint väder MEN det ska jag ta igen imorrn. Då ska jag mamma o syster nämligen åka och bada - i riktiga havet! Hela dan blir vi borta... Underbart. E bra att "vänja" sig lite för solen nu innan resan oxå... Har även solat liite på balkongen idag :P

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har Cops på, på teven men känner mig rastlös... Ska ta en dusch senare iaf. Krypa ner i en renbäddad sig ikväll då...myyyyys.

Pössilöss

Inga kommentarer: