måndag 21 juni 2010

Malta, here I come!

Yeeeeeees! Nu e det BOKAT & KLART! Den 1 juli åker jag och mamma till Malta! Åh gud så lovely. I fem dagar ska vi softa, sola, bada och bara ta det lugnt. Lalalaaaaaa. Im so happy!

Och den 23-25 juli åker jag, mamma, Gunilla och Marie iväg på en weekend till Oslo. Vi ska hyra bil och bila dit. Gud va kul det ska bli. Denna sommar kommer bli awesome :P

Det har vart en mycket trevlig helg med god mat, dryck och sällskap. Men nu e det måndag igen. Strax ska jag ta och bege mig till t-banan för att åka till terapin. Ingen lust men jag vet att det känns ok när jag e där.
Sitter här o dricker andra koppen kaffe.

Ha en finfin dag everybody!

PÖÖÖÖSSS

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Jaaa, jippiii, vi ska till Malta!

Och jag har kollat på nätet och insett att det är c:a 1½ MIL från flygplatsen till hotellet...:-)

Frukostbuffen på hotellet heter duga, så en redig start varje dag sen står vi pall några timmar i solen.

Puss puss!