tisdag 13 juli 2010

Sommaren är underbar men det e väldigt vaaaarmt...

Hello Bloggen!

För att vara ärlig mår jag inte bra i denna värme. Igår sov jag i princip bort hela dagen... Men jag lyckades iaf somna runt 00.45 tiden i natt. Så för första gången på nån vecka har jag vaknat på morgonen och faktiskt kunnat öppna ögonen utan att det har gjort ont.

Idag ska det bli 32 grader så vad passar inte bättre än att åka och bada. Ska iväg med mamma och syster :D Ska bli så skönt.

Sitter och lyssnar på Lady Gaga nu..Besatt, japp:P

Min hjärna hänger inte med, allt känns trögt. Tycker synd om min lilla tjej. Hon skulle behöva lite frisk luft för även hon blir påverkad av denna klibbiga hetta. Men jag kan ju inte öppna balkong glasen för då hoppar hon ut. Ibland är hon för dum för sitt eget bästa...

Måste dricka lite vatten nu innan jag dööör, ha en bra dag everybody:)

KRAAAAM

Inga kommentarer: