tisdag 24 augusti 2010

Ångest.

Suuuck, vaknade för ca 1 timme sen. Kände mig glad och pigg. Gick och satte på kaffe bryggaren. Efter en stund hörde jag att det lät väldigt konstigt, gick o kollade och då hade inte det runnit ner i kannan som det ska utan stannat kvar i filtret som hade svämmat över av vatten och pulver. Överallt var det. Suuuck så det var bara att göra rent och göra OM ALLT! Sen stod jag och vaktade den och då funkade det.

Fan,detta räckte tydligen för att jag skulle få mega ångest. Och alla meningslöshetskänslor attackerade mig. Men jag försöker njuta av min kopp kaffe och LÅTEN jag älskar...

Idag står STOR STÄDNING på schemat. Har dessvärre sett att alla spår efter mitt "utflipp" inte är borta. Herregud på nattuksbordet och på byrån, undrar hur men vet ju att det blev allvarligt så kanske inte så konstigt?

Aja.

Wish me good luck please...

















Bjussar på en bild på mig från NU, längesen jag gjorde det ...

Inga kommentarer: