tisdag 24 augusti 2010

Välkomna!

Japp, nu när jag har städat och fixat och pysslat här hemma vill jag gärna "bjuda in er". Herregud, jag kan lova till 120% att jag har aldrig städat så här noga som idag, jag dammade ju lixom tom listerna överallt, hyllor och andra saker som jag alltid annars låtsas glömma bort. Nu tog jag ALLT! Ja, det gick åt 3 disktrasor och från att jag brukar städa klart på runt 1 timme, tog det denna gång ca 3½ timme. Jag var duktig och slängde gamla mattor, la dit de nya, bytte dukar, skurade HELA badrummet. Dammsög överallt såklart. Bäddade rent i sängen och la på mitt nya överkast som jag fick på köpet av Ellos, vitt kanske tråkigt men kul med lite nytt. Ja hursomhelst, jag e stolt över allt jag gjorde. Så nu kan jag lugnt unna mig en helkväll framför teven. Har precis tagit en dusch och ska ta och laga till nått enkelt att äta, börjar kurra i magen. Men här kommer i alla fall bilderna från mitt hem!
Enjoy!


Matrummet













Köket











Vardagsrummet!















Badrummet med de nya mattorna :)












Mitt älskade sovrum ♥ I love it :)















Min lilla mysiga hörna i sovrummet, tänkt att ha som läshörna men det blir ju aldrig att jag sitter där och läser. Men jag njuter av det varje gång jag ser det ändå!









Och till sist en bild på min kära balkong. Känns väldigt ovant att kunna ha glasen öppna, men jag passar på att vädra för fullt så länge jag är "barn-ledig".









Ja, nu fick ni se hur jag har det. På hela taget är jag väldigt nöjd med min bostad just nu, jag har fått det mysigt efter mina förutsättningar. Det finns såklart vissa saker jag behöver/vill fixa, men det kommer i sinom tid!

nää lite käk nu:)

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Du har det verkligen jättemysigt hjärtat! Kul när man får så där lite extra energi ibland. Det drabbar även mig, sådär vartannat år typ...:-)