lördag 28 augusti 2010

Bäbis.

Jaaa, idag ska jag få hem min lilla tjej, min lilla bäbis. Å det ska bli sååå mysigt, ska pussa ihjäl henne
Sitter och väntar på att få svar vilken tid jag ska hämta henne. Hoppas det blir snart. 

















Sen idag kommer min lilla familj hit för mamma ska hålla lilla Nova så jag kan klippa både fram -och bak klorna. Det var väldigt länge sen vi gjorde det så det lär behövas. Sen åker mamma hem till sig men min syster ska stanna kvar och sova över hos mig. Det ska bli jätte kul. Vi ska ha "film maraton" som vi brukar, kanske spela lite BUZZ! vi får se :)



















Mitt mående är sådär, nått mellanläge. Inte dåligt, inte bra. Jag bara ÄR, typ. Skönt att få en liten paus, ett andrum att hämta mellan alla känslo stormar som vi Borderlinare har :)













Massa ego bilder, but hey, who cares? We all go a little ego sometimes!!!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu medan jag väntar, har lixom gjort allt jag kan och ska. Ätit frukost, bäddat sängen, tagit mina meds, klätt på mig. What else is there?

Jag önskar er en bra dag alla readers :D
Pöss

Inga kommentarer: