måndag 30 augusti 2010

Intensiv start.

Oj vilket dag det har varit. Jag åkte hemmifrån runt 9.15. Kl 9.30-10.10 satt jag på Individual terapin med Dr Peder. Vi hade bestämt denna tid eftersom han ville ha ett möte eftersom jag blev utskriven i fredags. Yes och där kom vi väl fram till att mitt mående i princip har vänt om helt, från att vara väldigt deprimerad, inte sett nån mening med nått, inget hopp och bara förtvivlan - till att jag nu känner (oftast) att minsta lilla grej är kul, jag har dock i vanligt ordning efter en utskrivning startat hur många grejjer som helst för jag känner att NU KAN JAG. Typ. Sen att det oftast har slutat med att det har blivit pannkaka eller ingenting, vill jag inte erkänna riktigt. Så länge jag har kraft och styrka tänker jag fortsätta med mina planer och mål...så det så!






 Kom igen nu Brittan, gör lite nya låtar, daaah!!
















När jag kom hem var jag så bajs trött, satt i soffan och kelade med Nova men sen höll jag på att somna, jag frös som bara den oxå, så jag kröp ner under filten och sov ett par timmar. Vaknade för drygt en timme sen, genast mycket mer piggare. Pratade med mamma och sen lagade jag lite käk, och nu sitter jag här och dricker kaffe. Ska strax hoppa in i duschen. Kl 18 kommer min kusin Lena hit för lite seriöst filmtittande!! Kul kul!



Gammal bild på mig och Nova ♥












Imorrn vankas det tvätt och städ, och det roligaste KÖREN börjar för terminen igen, åh det ska bli så kul att få sjunga igen! Några telefon samtal måste även utföras imorrn på morgonen. Yes!

Ha det så bra readers ♥

Kärlek!

Inga kommentarer: