söndag 5 september 2010

Rastlös.


Varför händer detta varje söndag? Jag börjar titta på IRENE HUSS men så vid den här tiden, strax efter 22, så lockar datorn mer än teven. Jag har väl egentligen ingenting på denna burk att göra. Men nånting lockar och drar i alla fall.

Funderar på om jag ska gå och lägga mig istället, vet att jag behöver sova inför denna kommande vecka, som ser ut såhär:

MÅNDAG: Individualterapi, grupp terapi och tvätta.
TISDAG: Städa, ringa, tandläkare och kör rep.
ONSDAG:  "Jobba" (bibblan) och Dans i Tullinge
TORSDAG: Hitta på nått med syster ? Annars gå och rösta med mormor.
FREDAG: Kanske ind. terapi?

Puuhh, början av veckan blir ganska tufft iaf, men samtidigt e det lite kul att ha saker och göra oxå.

Nää nu ska jag gå o sova, får ladda hem IRENE HUSS filmerna istället :)
GOODNIGHT ♥

Inga kommentarer: