torsdag 23 september 2010

Tjej middag.

Tja. Här sitter jag och mellanlandar. Jag ska nämligen iväg på tjej middag hos en av mina kör kompisar :) Det ska bli riktigt trevligt. Så jag springer mellan spegeln, sovrummet och datorn. Jag åker strax innan kl 18. 

Annars rullar det väl på hyffsat. Fast jag har varit både lite down och så den senaste tiden, men  men. Var o storhandlade på Ica maxi tidigare, det behövdes, så nu e man typ pank igen och det e inte ens ny månad ännu. Jag tycker faktiskt att man ska kunna handla mer än en gång/månad. Asså man behöver ju kunna fylla på förådet men men. Det blir att leva snålt som vanligt. Men jag klagar inte...tror jag?

Funderar på om jag ska sminka mig eller inte. Det e ju lite kul att göra det, så det blir nog så. Jag har bara så satans ont i huvudet att jag tror jag ska dö, men det blir nog lite bättre när man fått i sig lite vin, he hehe.

Yes, hare så bra allihopa. Det ska jag ha :P





See ya later, alligator !

Inga kommentarer: