måndag 31 januari 2011

FUCK så jävla trött på att bli besviken om och om igen. Är jag verkligen SÅ JÄVLA HEMSK?? Tydligen...

FAN va less jag e. Det räcker nu. Hallå. Jag vill ha KOMPISAR. Inte bara att de säger "ja vi e kompisar" och som jag försöker göra allt för att vi ska börja umgås igen. Sen får man bara höra "Jamen jag looooovar att höra av mig." FUCK U säger jag bara. Ljug, ljug , ljug. STÅ för fan att du inte vill umgås med mig längre, säg det till mig så jag VET. Istället för att bara komma med massa ord som bara e LÖGNER. :@
Riktiga Vänner, sökes. TACK!

4 kommentarer:

p sa...

aww du har alltid din sekt! :D

kollar runt på bloggarna lite! hoppas du har det bra! kolla gärna http://psykiatrin.blogg.se/2011/january/faq-bloggen.html om det är något du vill tipsa om eller skriva om! Kramar från sektledaren :D P

Joly sa...

Sv; åh! Gud vad glad jag blev av din kommentar! :D <3 oj, jag vet faktiskt inte. tror jag blev diagnotiserad med kronisk depression när jag var runt 11-12 år. Enklast att få veta är att ta kontakt med BUP/Psykiatrin och göra en utredning. Kram <3

Joly sa...

sv; Hej! vad glad jag blev av din kommentar :) jag gick bestämde mig för att kontakta en dietist och hon hjälpte mig mycket :) jag började även på amerikansk fotboll :P slutade dricka läsk och äta snacks och sånt ett tag och då rasade kilona :P

nicole sa...

jag känner igen det där med vännerna, såfort man blir dålig och faktiskt behöver dem så försvinner de. om du någonsin vill prata med en främmande person som oxå lever ett jäligt kämpigt liv. bara höra av dig på min blogg http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/