fredag 28 januari 2011

Why?





Jag vill egentligen skriva. Behöver få ur mig alla ord som virvar i mitt huvud. Men jag orkar inte. För er information så orkar jag ingenting numera, och ja det skrämmer mig.
Jag har tappat bort mig själv nånstans och allt jag kan se är hur hemskt allt e. Folk dödar varandra, misshandlar, super, skaffar barn för att reparera ett förhållande eller helt enkelt för att de vill BLI NÅGON.

Det är för mycket missär och jag börjar numera böla när jag ser på TV4 Nyheterna. Normalt? NO!
Jag vill inte vara en del av denna onda värld. Jag protesterar(som så många andra oxå gör just nu...). Ska det vara såhär resten av mitt liv?

Hell No.
Och än en gång lyfter jag mig själv i håret och släpar mig framåt med hasande steg.
Mot vad vet jag inte. Bortsett från Domedagen, Världens Undergång.

(FAN, NU SKREV JAG JU IALLAFALL...)

Inga kommentarer: