söndag 4 september 2011

Vila i frid C!






Det gör så ont. Så ont att förlora en vän. En fin tjej med ett otroligt varmt hjärta för både djur och människor. En underbar människa som bara ska finnas här på jorden. Varje gång jag gör nått så dyker det upp spår och minnen efter henne. Och varje gång får jag upprepa
"Hon ÄR död Rebecka. Hon finns inte längre".
Hur bra jag än fattar det LOGISKT så vill jag bara skrika rakt ut.
"NEJ! NEJ!  Ni har FEL. SÅ FEL! Herregud, jag såg ju henne för 2 veckor sen, då gick hon, då existerade hon, hur kan ni bara säga att hon inte finns längre..."

Men det är den hemska sanningen. Även om jag nog aldrig kommer tro på det. Jag kommer fortfarande vänta på ett sms, eller ett pm på Facebook. Jag kommer sitta i väntrummet till MBT -TEAMET och bara vänta på att hon kommer in genom dörren...

FY FAN VAD DET HÄR GÖR ONT! tårarna rinner och jag tycker det e orättvis . det borde ha varit jag. inte hon.

DET BORDE HA VARIT JAG!




Älskade vännen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du funnit den ro du sökt och behövt sålänge. Och jag vet att du är himlens vackraste ängel. Och att du busar och leker med din älskade fina hund Svea. Och så mycket Du tröstade mig och fanns där för mig när min lilla Nellie gick bort, så tror jag du låter henne vara med och leka oxå. Men du ska veta att jag saknar dig. Det gör så ont. Men jag älskar dig hjärtat och du kommer alltid att finnas i mina tankar.

Vila I Frid, Christine <3

1 kommentar:

malin sa...

Usch...Sorgen kan vara bland den värsta sogen som finns. Trots att det är det mest naturliga. Men inte så tidigt inte så ugnt. Ta hand om dig!