onsdag 26 maj 2010

Skärpning

Usch usch, vet inte vad det e för fel på mig men jag har världens ångest. Började redan igår. Det e en såndär molande känsla av obehag i magen. Varför? Jag vet inte... Men jobbigt är det. Jag har dock en liten aning om varför. Jag har inte varit så duktig vad det gäller kosten den senaste veckan, men nu jävlar. Nu e det nya tag. Det finns en gräns för allt. Om man inte hittar den så måste jag sätta den gränsen åt mig själv, för mig själv!!!

Idag har jag tvätt tid kl 11. Sen ska jag ta mig till affären o köpa lite mat och panta flaskor. Jag skulle verkligen behöva städa här hemma oxå, men dammet ligger nog kvar, he he.

Hoppas ni får en bra dag, jag ska försöka göra min dag till en bra dag, trots ångest.

PUSS

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Du ska se att det blir bättre när du kommer på banan med ätandet igen. Jag känner så väl igen det där. En krypande obehagskänsla inifrån själen, och orsaken är till allra största delen att man fått i sig socker. Och på detta kommer skuld- och skamkänslorna, men de måste du försöka släppa. Du är bara människa och du gör alltid, alltid ditt bästa. Mer än så kan man aldrig kräva av någon. Du är bäst älskling! Puss!