torsdag 6 maj 2010

Permission.

Jahapp, då är man en inlagd sill igen :(
Hemma nu, sen kl 11, ska åka tillbaka om en knapp timme...

ja, jag bröt ihop typ igår hos Dr Peder, pallade inte att vara med på kursen, fick sitta inne hos Dr Anna. Pratade, kunde inte sluta gråta. Sen så pratade hon och P ensamma och kom sen in och sa: Ja, nu e det så att vi har pratat och vi är båda eniga om att du behöver bli inlagd..." på LPT, för vi VET att du inte kan se till ditt bästa när du mår såhär.

Sen sa Peder att "vi har kanske låtit dig vänta för länge på att det blir såhär, ditt mående har ju verkligen förvärrats de senaste veckorna..."

Hursomhelst, det ska bara bli en kort inläggning, så jag satsar på att få bli utskriven imorrn, men annars senast på måndag.

Hur jag mår? SKIT kanske är dålig beskrivning?
Ta hand om er där ute, nu ska jag gosa och pussa på min lilla flicka här hemma ♥

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Nu när du vet att allt fixar sig med Nova, så hoppas jag du kan ta vara på tiden och SLAPPNA AV och VILA!!!

Du behöver det!

Jag finns alltid för dig. Det vi inte hinner med nu, det hinner vi en annan gång älskling.

Puss puss1