onsdag 26 maj 2010

Natt cigg.



God kväll gott folk. Nu har jag nyss duschat och ska strax krypa ner i min ren bäddade säng. Läsa lite i min bok som jag inte riktig gillar riktigt. Borde kanske börja med en annan men jag e ju så satans envis att jag inte vill ge upp denna ännu, vi får väl se hur jag gör.

Jag börjar bli ganska orolig för min lilla tjej här hemma. Imorse när jag kom upp hade hon lagt 2 pizzor på två olika ställen... Ingen mat, inget hår - bara kräks - slem... Häromdagen när jag kom hem hade hon oxå kräkts men då var det mat hon fått upp o för nån vecka sen hade hon spytt upp hår som jag vet att katter gör mellan varven. Varför jag blir så orolig e för att hon har ALDRIG kräkts tidigare, eller jo en gång när hon var kattunge. Men så nu jätte många ggr på så kort tid. Min lilla tjej, hon har inte ätit så bra heller men nu står hon faktidskt o tuggar torr foder och hon slickade i sig lite sås från blötmaten jag gav henne tidigare. Men hon dricker än sålänge iaf... Jag hoppas det bara e nått tillfälligt. Min lilla lilla flicka, det får INTE hända henne nått - då dör jag.

Nu ska jag röka nattciggen. Sorry för "kräk-pratet", he he.

Kram på er o good night :D

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Det är nog bara tillfälligt. Vi har också en liten matvägrare här hemma, i morse åt han ingenting alls. Men djur är finurliga och så länge de dricker som de ska och "poopar" och kissar, så är det nog ingen fara på taket. Kanske har hon fått i sig nåt som varit lite dåligt, det är lätt hänt i värmen vet du. Allt ordnar sig. Pussa på cykelbyxan från mig!