tisdag 11 maj 2010

Och en vecka senare...

...sitter jag här och ÄR utskriven :D






Trodde faktiskt inte att det skulle bli så men det blev det. Och ingen kan vara gladare än jag. Nu ser jag fram emot att njuta av våren, som trots allt är min favvoårstid (hur kan jag ändå må så dåligt då?). Jag ska sitta och sola på balkongen, gosa med Nova - Oj vad jag har saknat henne, kan man sakna en katt så mycket? Sen ska jag skriva, ja det ska jag. Ska sitta på balkongen sen när det har blivit varmare i luften. Och annars ska jag grilla ute med vänner och familj. Sen när sommaren kommer ja då ska jag bada :) Jag ska bada MYCKET i sommar. Mmm och jag ser såå fram emot att åka på semester med mamma o syster. Det ska bli såå himla kul och mysigt.

Yepp yepp, jag kom faktiskt hem strax före kl 9 imorse. Mmm det gick undan på avdelningen imorse och jag fick prata med ÖL redan vid strax efter 8.00. Coolt, det har nog aldrig hänt mig tidigare och jag har ju ändå varit i "psyk-karusellen" sen 17 års ålder!!

Nu har jag precis duschat, ooo va skönt det var. Bort med den äckliga sjukhus-känslan som sitter fastnaglad under huden... Riktigt schampoo inget OPARFYMERAT skit som gör håret till en svinto boll. Och balsam, mitt kära balsam.

Nu ska ta och föra över lite bilder från mobilen o kameran. Ska sälja min lilla mini-laptop (Notebook) på Tradera...:)



KRAAAAM

1 kommentar:

Fläskdansen sa...

Välkommen hem igen älskling!