fredag 18 juni 2010

Rastlös.

God förmiddag bloggen + alla läsare! Har ni sovit gott? Det har jag iaf :) Gick o la mig kl 21.30 igår men jag spelade lite spel på mini laptopen först. Somnade nog vid 23 tiden. Skönt! Så jag vaknade av mig själv kl 8.20. Gick upp och gjorde kaffe och tog min morgon cigg samtidigt som jag pratade med mamma.


Nu ligger jag i sängen o bloggar. Jag ska åka till terapin kl 12. Sååå rastlös, lixom 45 minuter kvar. Aja, sen efter terapin åker jag till Hallunda för jag ska handla några saker, bla saker tills ikväll då jag o mamma ska åka till Susanne :) Ska bli kul att träffa henne igen :)

Nää nu ska jag ta o spela lite Hidden Object innan jag drar iväg. Usch vädret e konstigt, det ser kallt ut, grått osv, men ändå tycker jag d e varmt här. Ja jag vet, min kropp e konstig.

Ha en fin fredag!
KRAM

Inga kommentarer: