lördag 17 juli 2010

Brand alarm!




Suck, vaknade med ett ryck kl 3.30. Det var brandalarmet på dagiset utanför min lägenhet som tjöt. Det kom brandmän men det var nog inget för efter ett tag kom de ut igen och åkte härifrån. Suck där rök min sovmorgon. Kanske kan somna om efter ett tag, vi får väl se.

Idag ska jag kanske till Hågelby parken med min mamma och syster. Om det blir fint väder. Hoppas det. För ett par timmar sedan var det 19 grader ute, svalt och skönt. Men nu börjar temraturen krypa upp igen. Men jag ska inte klaga.

Nova var väldigt mammig när jag klev upp så vi har suttit på balkongen och gosat en stund oxå. Min lilla lilla bäbis, att man kan älska en sån liten varelse så mycket!

Nu ska jag väl bara kika runt här en stund på datorn och sen kanske jag lyckas somna om en stund... Mm hoppas.

KRAM KRAM

Inga kommentarer: